Underbara Måndag...

God morgon mina kära läsare..

Idag är det måndag vilket känns helt underbart.. Markus är så gott som frisk han har bara lite hosta så idag åkte han till min farmor å farfar å ni kan tro att han vart överlycklig efter att ha vart hemma i 1 vecka pga sjukdom.. Så nu är han överlycklig...

Christopher är på bättringsvägen å de tackar vi antibiotikan för :)
Så vi får hoppas att han åxå blir frisk snart så vi kan börja röra oss igen å åka å hälsa på nära och kära igen, för å bara sitta hemma är inte min grej :(
Men har man sjuka barn så har man ju inge val...

Idag ska jag starta en maskin tvätt å ta undan tvätten jag tvättade igår...
Nu måste vi hålla efter me tvätten för de va inte längesen vi tvättade ur hela tvättkorgen å de kändes så skönt så skulle kännas såååå tråkigt me en full tvättkorg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0