Trötter...

Jag är sjukt trött men ändå inte.. en jäkligt konstig känsla..
Christopher vaknade ju 02 i natt första gången å skrek nå hysteriskt å jag har vart vaken sen dess har inte kunnat somna om sån är jag å det är skit jobbigt...

Christopher har sovit en hel del under dagen vilket han har behövt..
När han har vart vaken så har han fått lekt å härjat fritt i markus rum men han har vart rätt slö å lite gnällig å missnöjd inte alls sig själv..
Han har haft feber under dagen å även nu på kvällen så nu ligger han i sin säng me sin pyjamas å sin välling han fick en alvedon nyss åxå hoppas de ska underlätta för honom inatt.. Hoppas verkligen han får en bättre natt inatt än den som va för då hade han de riktigt jobbigt å de va hemskt å inte kunna göra nåt...


Detta ser himla skönt ut tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0