Tisdag...

Denna tisdag välkomnar jag med öppna armar å ett leende på läpparna :)

Fick sovmorgon även idag till 06:30 av mina hjärtan å känns helt underbart att få sova så länge..
Idag är det dagis för Markus å det är hans farfar som ska lämna honom vilket han är såå glad över.. För när jag tog upp honom ur sängen i morse å sa att det är dags för dagis i dag då svarade han bara (fafa) som betyder farfar å då sa jag ja det är farfar som ska lämna dig idag :)

Klockan 11:20 ska jag jason å christopher möta upp bästa Emma utanför Johan bookströms studio för idag är de dags för Jason att bli fotograferad :)
Jag är riktigt nyfiken på hur detta kommer att gå.. Tror de kan bli en större utmaning än när han fotade mina barn å då va alla svettiga kan jag lova hahahahahaha..

Igår vart vi klara med julklapparna till puttes föräldrar och till emma å chrille å de känns helt jävla underbart när man kan stryka av från den otroligt långa listan hahahaha..
Har även köpt emmas pressent men nu blev de inte de hon önska sig :( men jag tyckte sååå mycket om detta direkt när jag såg de å de ropade nästan efter Emma hehehehehe får hoppas hon gillar de...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0