Tidig Morron...

Ja de vart en tidig morron även denna morron...
Mina barn vill inte riktigt sova när dom får :) Men när de är dags för dagis så sover dom mer än gärna lite extra så jag måste väcka dom..

Jason är sjuk nu :(
Han kräks å är sååå sjukt lös i magen så imorse fick jag vakna till att han hade bajsat inne trevligt trevligt och på 2 ställen... Stackarn...
Vi prövade å ge honom torrfoder i går men de funkade tydligen inte å ge de riktigt än :(
Så jag får nog testa å koka lite ris åt honom i dag å se om de går bättre för hans magen för idag blir de 3-4 dagen han är dålig..
Kan hundar åka på vinterkräksjukan???????

Idag vet jag inte riktigt vad som händer...
Blir väl lite plock å fix här hemma skulle vilja få ordning på balkongen åxå så vi får se om de kanske blir å fixa lite me de idag.. Måste få ordning här hemma nu när de närmar sig jul me stormsteg..
Jag vill ju julbaka å pyssla åxå men de gör jag inte i detta kaos, utan ordning å reda först hehehehe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0