Ta hand om mig själv :)

Igår så sminkade jag mig till vardags å de va första gången på EVIGHETER..

Och det kändes jäkligt bra, jag kände mig nästan lite fin :) (om man får säga så)
Och Patrik la märke till de direkt när han kom hem hehehe..
Och det kändes faktiskt helt okej å ta sig tid till det.. Så jag sa till Patrik igår kväll att jag vill förnya min garderob lite åxå.. Så de blir å köpa lite nya kläder till mig då och då för allt på en gång har man ju inte pengar till hahahaha... Så jag ska faktiskt försöka börja "piffa" till mig varje dag..

För jag har gärna gömt mig i mysbyxer å nån stor tröja innan... Å de kan jag ha när jag är hemma på kvällarna innan de är läggdags för de hoppade jag i igår kväll när vi kom hem efter jag hade tvättat bort sminket å även den prociduren va väldigt mysig så vem vet detta kanske är en början på mitt nya liv :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0