Stackarn...

Den här natten har verkligen vart hemsk..

Vi har vart vakna sen 02 inatt av att christopher har skrikit helt hysteriskt.. Har fått gått å vaggat honom i famnen så har han somnat å sovit nån halvtimme sen har han vaknat å bara skrikit igen...
Jag satt honom på toa inatt å han bajsade en del men skrek nå otroligt, de va hemskt å höra å de gjorde mig jätte ledsen å se honom ha så ont å inte kunna göra nåt...

Gav honom en alvedon men den hjälpte inte som jag hade hoppats han verkade fortfarande ha ont...
Att jag inte har fått sovit de skiter jag i de är att han har haft så ont som har vart de jobbiga å att man inte har kunnat gjort nåt för honom...

Får hoppas han tömmer magen rejält under dagen om det nu är det som är problemet vill säga..
Jusst nu sitter han i sin hoppgunga å tittar på bamse tänkte att när han hoppar å rör benen så kanske magen kommer igång vi får hoppas på de i alla fall...

Putte frågade mig om han skulle vara hemma idag eller om han skulle åka å jobba.. Men vi kom fram till att han skulle åka å jobba... Han ringde sina föräldrar å kolla om dom kunde hämta markus från dagis sen å va ute me honom ett tag för börjar christopher skrika som han gjorde inatt då har jag tyvärr inga armar över till markus... Så vi tyckte de va bästa lösningen för Markus skull...

Jag hoppas verkligen Christopher blir bra snart vad det nu är för det är hemskt att se sina barn dåliga å när dom har ont... de gör sååå ont i de där mamma hjärtat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0