Söndagen

Dagen har gått rätt fort måste jag säga...

Ett låångt telefonsamtal med mammsen vid lunch, de va trevligt...
Sen sov barnen en liten stund och när dom hade vaknat så vart de en tur till M-huset som hade halva priset på hela köpet vid köp av barnkläder, KANON :)

Så de vart lite nytt till Markus..
Christopher fick en t-shirt å resten blev till Markus..
Han fick bland annat ett nytt regnställ som ska till dagis för de som hänger där nu är nog för litet så de blir å lämna dit de nya på tisdag :)

Bilder på allt kommer imorrn för nu orkar jag inte har inte ens tagit kort på grejerna än...

Sen kommer nog svaret imorrn ang om de kommer bli nån tillökning i denna familj eller inte så ni som är nyfikna får hålla lite extra utkik under morgondagen :)

Sen har vi vart hos min faster en sväng på en fika, lika trevligt som vanligt å träffa dom...

Imorrn så ska jag nog baka lite julgott om lusten finns vill säga, är sugen på å göra lite knäck i morrn..
Vanliga och med choklad men som sagt får se hur morgondagen blir jag brukar ju vilja en massa men sen när det är dags å göra de så blir de som stopp å det hatar jag å jag fattar inte varför de blir så...

Men sjukt är de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0