Snabba ryck...

Nu är markus på väg till dagis med sin farfar, och jag har sminkat mig och gjort mig i ordning :)
Men inser att jag behöver att par nya stövlar ett par som inte går upp så högt på vaderna.. Och de får inte vara för hög klack heller då kan jag inte gå hahahahaha..
Får se om vi kanske kan kolla på de imorrn när putte är ledig...

Markus va sååå fin i kläderna som han ska ha på fotograferingen idag.. Men hann inte ta kort :( Vart så stressigt... Får se om man kanske kan ta ett när han kommer hem om han vill ha dom kläderna på sig igen vill säga hehehehe.. Han va inte så där jätte förtjust i slipsen..

Jag har startat en maskin tvätt blir å köra ett par till idag under dagen..
Imorrn levererar dom våran tv bänk, jiiipppiiii så som vi har väntat så vi borde ha den nån gång under nästa vecka :) De kommer bli sååååå fint..
Får se om de blir å beställa skänken/vitrinskåpet vi har hittat åxå men de kosta ju en del så får se när vi har råd me de för jag vill ju till ullared åxå :) Pengarna bara rinner iväg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0