Skiter i det...

Jag har redan julpyntat här hemma, är inte riktigt klar men det är julstämmning på hög nivå :)
Jag vet att jag är TIDIG men det skiter jag i...
För jag brukar ta ner de innan alla andra så de blir samma sak för mig :)

Till och med julgranen är uppe hahahahaha ja ni hörde rätt :)
Är jag tokig??? Ja kanske men härligt tokig i så fall...
Jag vet att det finns fler som har pyntat redan, eller som verkligen vill pynta...

Till er som vill men känner att det är för tidigt har jag bara en sak å säga:
PYNTA PYNTA PYNTA :)


Vi har ju köpt en ny gran å den köpte vi i lördags tror jag..
Ja vi har plast gram me tanke på hunden tror han skulle pissa på en levande gran..
Å den här granen vi köpte är såååå fin den ser nästan riktig ut.. Vi valde å köpa en dyrare gran för å slippa den här extrema plast känslan som finns i dom billiga granarna..
För vi ska ju ha den här i några år så då valde vi å göra så å vi är såååå nöjda me vårat val...


Bilder på våran fina gran








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0