Rutiner...

Dom dagliga rutinerna man har går av bara farten man hinner inte ens tänka på att man faktiskt gör dom...

Vi kom hem för en stund sen från dagis å då började jag me maten direkt de vart ris å köttbullar till markus kanske inte den godaste kombinationen men han gillar de å det är de som är huvudsaken :)

Jag passade på å prata lite me personalen när jag hämtade Markus idag å jag sa att vi skulle testa denna vecka utan att Markus sover på dagis å se om de funkar bättre å dom tyckte de lät som en bra idee så vi får verkligen hoppas att de funkar å att han sover bättre på nätterna då..
För då får han ju ut lite mer av sin tid på dagis åxå :) Så jag håller alla mina tummar och tår för att de kommer att fungera...

Jag håller på å vattnar alla mina orkideer åxå för de va ett tag sen nu aja baja på mig...
Ska slå in barnens julklappar åxå ifrån deras mormor så det är gjort...


Hitta lite gamla bilder på mina prinsar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0