Nu kommer svaret :)

Jag har ju vart en liten retsticka me svaret ang om det kommer att bli tillökning i våran lilla familj eller inte...
Men nu kommer svaret :)

Ja vi ska ha en till, eller försöka skaffa en till kanske jag ska säga :)
Så när christopher börjar på dagis så ska jag sluta äta mina p-piller så får vi se vad som händer..
Vi va helt överens om att vi ville ha en till och att de va patrik som tog upp de kändes såå otroligt skönt för då vet man ju att han har gått å tänkt en del på de å att han verkligen vill ha en liten till..

Nu vet jag att reaktionerna kommer bli olika hos folk, vissa kommer bli jätte glada och tycka att det är jätte kul medans andra kommer tycka att de räcker me dom 2 vi har... Så är det alltid tycker jag..
Men vi har bestämmt oss så jag hoppas att våra nära och kära är glada med oss i detta beslut...

Jag har redan köpt lite åt lillen jag va tvungen för jag föll pladask för de direkt jag såg de å eftersom jag vet att de inte kommer finnas kvar den dagen de är dags för oss att försöka så köpte jag de..
Dummt kan kanske många tycke men de skiter jag i hehehehehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0