Min underbara vän..

Emma kom hit vid lunch å sötnosen hade köpt me sig varsin sallad så vi satt oss å åt lunch ihop å hade de allmänt trevligt.. Hon hade även köpt me en liten choklad bit till christopher å en tablettask till Markus..
Hur gulligt som helst lika gullig som alltid...

Vi satt å pratade om att jag å putte planerar en 3:e åxå :)
Deras dator e ju sönder så hon kän ju inte gå in på min blogg å läsa svaret så jag berättade de..
Å hennes reaktion va som jag hade hoppats, hon vart super glad...
Å så skojade vi till de lite å sa att de skulle va sjukt kul å vara gravida samtidigt...

Å snart ska jag få umgås lite mer med henne för snart ska jag gå hem till henne å njuta av lite barnfri tid.. Hon har ljusparty ikväll så ska över dit en stund å bara vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0