Min familj

Jag har 3 underbara systrar som jag älskar nå enormt..
Visst har vi våra tjafs å våra diskussioner men vilka har inte det????

Men nåt som är annorlunda me oss från andra syskon är att det alltid är nån som är osams med nån vilket jag tycker är sjukt tråkigt.. Livet är alldeles för kort det är inte värt det...
Man måste vara rädda om sina nära och kära för en dag är det försent...
Jag vet inte hur det kommer sig att det är som det är i våran familj.. Men bra skruvat är det nu tänker jag inte gå in så djupt på de för det är privat å känner inte för å dela me mig av de öppet inte jusst nu i alla fall...

Men kan ju säga som så här att mina föräldrar är separerade sen ett antal år tillbaka å min pappa å mamma har ingen kontakt me varann alls och av mina syskon så är jag äldst å jag blir 29 i augusti och min yngsta syster Malin blir 19 i april så vi är ju vuxna nu så att mamma å pappa inte har nån kontakt me varann är inget som stör oss längre men visst hade de kunna vart annorlunda och bättre de tror jag absolut men nu ser det ut som det gör å då måste vi försöka göra de bästa av situationen...

Jag är jätte glad att jag har kontakt me både min mamma och min pappa men tyvärr så är det inte så för alla mina syskon och åter igen sjukt tråkigt..
Jag har ingen kontakt me min mormor å morfar eller mina mostrar och varför det har blivit så vet jag faktiskt inte men det är som det är å har vart så så länge jag kan minnas så inget jag bryr mig om helt ärligt å de känns inte som min mormor å morfar när jag träffar dom.. Nu vet jag att de kan låte dubbelt i folks öron eftersom jag sagt att man ska ta hand om sina nära å kära men eftersom jag aldrig har haft nån relation me min mormor å morfar eller mina mostrar så känns dom som vem som helst för mig jag kan liksom inte knyta nå band till dom å sen har det hänt en del där som gör att jag inte vill ha nåt me dom att göra...

Jag har jätte bra kontakt me min farmor å farfar å min faster.. Å de är jag sååå glad över.. kanske kan bero på att jag är väldigt lik min pappa på MÅNGA sätt så jag kanske klickar bättre med dom då :)
Jag står min faster jätte nära och det känns helt underbart jag kan prata me henne om allt...

Jag å min mamma har haft våra perioder me tjafs men nu har vi lagt allt de åt sidan å blickar framåt så jag hoppas våran relation ska göra jusst de gå framåt..

Min pappa å jag har en tajt relation men vi är ju som sagt väldigt lika så vi vet vart vi har varann tror jag utan att vi behöver prata med varann jämt...

Jag älskar mina nära och kära och jag önskar verkligen att relationen mellan mina systrar löser sig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0