Markus...

Markus är sjuk...

Jag tycker såå synd om honom för han går runt här hemma och säger aj aj me jämna mellanrum..
Så skönt att jag stod på mig så vi fick en läkar tid imorrn.. Annars vet man ju inte hur länge man hade fått väntat..

Han är väldigt varm å extremt hängig det är inge goo i honom alls å ni som känner Markus vet ju vilken fart de är på honom annars så det är ett tecken på att han inte är helt okej..
Han har en förfärlig hosta, näsan rinner tok mycket å det gör hans ögon med å så är han lite svullen runt ögonen.. Dom är så blanka å vätskefyllda att de rinner ner tårar för hans kinder ibland...

Va på apoteket i dag å köpte koksaltslösning tror jag de va å kompresser så man kan tvätta bort all gegga som bildas i hans ögon sen får vi se vad läkaren säger imorrn...
Hoppas verkligen vi får en vettig läkare som fattar vad man säger...

När de gäller mina barn så ska de fan gå rätt till :)


Natten va riktigt jobbig för markus han vaknade flera gånger å va jätte ledsen å hostade en massa så jag tog in honom till oss efter en stund.. Så han fick lite sömn för de behöver dom ju dom små liven... Jag låg ju självklart bara å halvsov eftersom jag har så extremt svårt för å somna om :(
Men så länge min prins hade de bra, det är ju liksom de som är huvudsaken...



Lite bilder på en frisk Markus






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0