Ljusparty

Igår va jag på ljusparty hemma hos emma och de va trevligt å blev så klart en liten beställning av ljus ca 600 kr beställde jag för men då fick jag 1 paket votivljus, 1 miniatyrglas ljus å sen fick jag köpa deras nya pelar ljus till ett väldigt bra pris å de tackar jag emma för så tack hjärtat..

Dom kommer bli sååå fina på mina underbara ljuslyktor som står på vardagsrummsbordet :)
I votivljusen å miniatyrglasljusen vart de så klart doften kanel och lagebär en helt underbar juldoft..

De vart även att jag bokade in ett ljusparty..
Så den 5:e feberuari så han man möjlighet å shoppa en massa underbara ljus hemma hos mig :)
Jag kommer att bjuda mina gamla ljus köpare men om du läser detta å aldrig vart på ett ljusparty å är lite nyfiken på dessa underbara ljus så skriv gärna en komentar till detta inlägg så kanske jusst du åxå kan få komma :)
Och det är absolut inget köptvång men om du älskar å elda ljus å goda dofter så är detta nåt som passar jusst dig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0