Kvällen...

Ja de har vart full rulle här hemma nu under kvällen..
Blev sen middag tror vi åt vid 18 och efter maten blev de å bada ungarna, bädda rent deras sängar å så fick jag för mig å duscha jason åxå å de är lite av ett tränings pass kan jag lova hahahahaha..

Efter de vart de å spola ur badrummet han fäller så jävla mycket hår när man duschar honom så golvet va typ svart i stället för vitt..

Tänkte bäddat rent i våran säng åxå men jag väntar me de tills imorrn för de går inte ner nå mer i tvättkorgen heller så de blir å starta tvättmaskin i morrn bitti å tvätta undan lite..

Så nu sitter jag å markus här i soffan å tittar på nalle puh å äter lite chips mysigt värre är det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0