Inte sig själv...

Christopher är verkligen inte sig själv för tillfället, vet ju att de beror på sprutorna men känns ändå jobbigt å tråkigt.. Han är varm å väldigt grinig å ledsen :(
Han vill inte riktigt sova heller jag vet att det är de han skulle behöva för han har bara sovit max 20 min sen 06:20 i morse å det är på tok för lite för våran lilla solstråle...
Han va på väg å somna för en liten stund sen men så vakna han till å va ledsen :( Så jag hoppas han somnar snart så han är pigg å glad när jag å markus kommer hem från dagiset...

Och så puttes föräldrar får de lite lugnt när dom ska vara här me Christopher de va ju de som va min tanke, men de är ju 30 min kvar innan dom kommer så vi får se om han somnar innan dess...


christopher när vi va på väg till bvc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0