Ingen rubrik

Nu har jag precis fått i christopher lite välling så nu ligger han i sin säng å pular lite me sina grejer, får se om han somnar snart (hoppas för han behöver sova)
Han har sovit en stund i hoppgungan men det är inte tillräckligt enligt mig me tanke på hur lite han sov i natt å jag me för den delen men jag får vänta tills ikväll me å sova för jag får inte riktigt roo å gå å lägga mig när jag vet att han är dålig å då kan jag passa på å plocka lite här hemma...

Jag har startat en maskin tvätt å tömt diskmaskin i alla fall tar lite då å då me tanke på att jag är rätt trött.. Jag måste fota grejerna jag köpte på ikea igår åxå för de hann jag inte med igår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0