Helt underbart...

Idag så gick jag in på min sida för att titta hur christopher ligger till när det gäller dagis..
Och ser då att han har fått plats den 30:e januari och att han har hamnat på samma avdelning som Markus hur underbart som helst så jag ringde min chef på en gång å berättade denna nyhet så den 15:e feberuari är jag tillbaks på jobbet som de ser ut nu men datumet kan ju bli annat beror lite på hur mitt schema ser ut å så...

det händer mycket underbart för oss jusst nu å de känns helt otroligt..
Jag har aldrig vart lyckligare eller mått bättre än jag gör jusst nu..

Och som grädde på de hela så köpte jag å putte nya mobiler som vi väntar på å få hämta ut, dom va slut så dom fick göra en beställning..
De vart varsin vit iphone 4 s..


Kommentarer
Postat av: Micaela

Grattis! Både till dagisplats och nya mobiler;)

2011-11-30 @ 12:25:18
URL: http://micaj.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren

Tack gumman...de känns helt underbart me allt som händer nu å allt som kommer att hända :) Lyckan är på topp...

2011-11-30 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0