Goood Morgon

Vill bara säga Goood morgon till mina fantastiska läsare..
Jag välkomnar denna dag me öppna armar och ett leende på läpparna..

Jag är trött även idag men de ska inte få förstöra denna underbara fredag..
Jag är glad å mår bra idag <3
Idag vid 14 ska vi iväg å gratta finaste emma som fyllde år igår...
Sen vid 17 så ska jag å michaela hem till min syster å ha ett (litet förkrök) innan vi beger oss till emmas tjejfest som är ikväll..

Jag ska nog ta de lugnt me alkoholen ikväll me tanke på den lilla sömnen jag fått nu i 2 nätter vill inte utmana ödet för mycket eftersom imorrn ska de bakas till prinsens 1 års dag...
Gud vart har tiden tagit vägen??????

Jag älskar mina barn över allt på denna jord å vi får ju inte glömma min stora prins Patrik som jag åxå älskar såååå sjukt mycket.. Ni 3 är killarna i mitt liv ni gör mitt liv värt å leva <3<3

Vill även säga att jag älskar mina vänner nå enormt ni har en STOR plats i mitt liv ni förgyller mina dagar med glädje å skratt ni är bäst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0