God morron...

Natten sömn har de vart lite si så där med.. Mina barn vill inte riktigt sova hela nätterna :(

Men jag vakna me ett leende på läpparna för de :)
Idag är det torsdag vilket innebär att de är gruppbilds fotografering på Markus dagis idag :)
Och på söndag e de porträtt fotot, å han ska ju ha samma kläder på båda dom bilderna tycker jag så jag måste komma ihåg å hänga undan dom sen idag :)

Va kul me hans första dagis foto...
Hoppas han vill vara me på bild bara å kanske leer lite för annars brukar han kunna se rätt butter ut :(
Men vi får hålla tummarna..

Idag kl 10:45 har Christopher tid för sin 1 års kontroll..
Ska bli kul å se vad våran lilla klump väger hahahahaha.
Å jag har för mig att de är dags för honom å få en spruta åxå å eftersom jag HATAR sprutor över lag å ännu mer när dom ska tas på mina barn så följer underbara emma med...
TUSEN TACK GUMMAN...
Jag får nästan lite små panik av bara tanken så jag kommer nog må rätt dåligt när vi ska bege oss dit å då vet jag att det inte är jag som behöver hålla i honom när den tas förstå då hur jag hade mått om inte emma hade kunnat följa med... Hemska tanke...

Sen blir de hem å hänga lite tvätt å starta en ny maskin å få i sig lite lunch innan det är dags å hämta hem markus från dagis... Sen får vi se vad våran eftermiddag har att bjuda på :)

Imorrn är ja Patrik ledig så då blir de västerås å lämna tillbaks christophers pressent från min farmor å farfar som inte alls funkade som den skulle så vi hoppas vi hittar nå annat kul som passar vår lilla kille annars blir de å ta pengarna å sätta in dom på hans konto..

Jag vart klar me pappas julklapp igår åxå eller så gott som i alla fall nåt litet mer blir de nog å köpa men sen är han klar, å då har vi bara min farmor kvar å sen om vi hittar nå mer till våra små prinsar... Å de känns sååå skönt att vi är sååå nära mållinjen nu kan jag lova... Ska titta lite när vi är i västerås åxå om de kanske finns nåt där till farmor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0