God morron mina kära läsare...

Då va det redan Tisdag, är det bara jag som tycker dagarna går sjukt fort????

Tisdag innebär dagis för min stora prins, han kommer bli såå glad när han inser vart han är på väg.. Han gillar verkligen att vara på dagis vilket känns helt underbart..
Jag lider verkligen me de föräldrar som måste lämna ledsna å gråtande barn de måste vara hemskt å gå i från sitt barn då... Hemska tanke..

Min syster Lina ska eventuellt komma över idag..
Hon skulle höra av sig när hon vakna å hon är en riktig sjusovare :) Så de lär väl bli på eftermiddagen eller nåt hehehehehehehe..

På fredag blir de nog å åka till västerås en sväng å lämna tillbaka christophers pressent som han fick från min farmor å farfar... De va ju ett skämt så dålig den va i verkligheten de lät å såg så bra ut på kartongen men vad lurade vi blev...
Så den ska tillbaks så får vi kolla om vi hittar nå annat kul annars får han dom pengarna insatta på sitt konto.. Jag ringde å prata me dom där den är köpt å förklarade läget för kartongen gick ju sönder en del när vi packa ur den ur kartongen men enligt honom jag prata me så skulle de inte vara några problem vilket känns otroligt skönt...

Hoppas denna dag blir lika underbar som igår <3

Jag vill även passa på å tacka christer å Liza som va här i går å grattade Christopher...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0