God morgon...

När klockan ringde 07 i morse så va jag sjukt trött ville bara stänga av å somna om å sova tills jag vakna, de hade vart helt underbart...

Natten har vart okej har bara vart uppe 3 gånger å de har vart christopher som har vaknat alla tre gångerna.. Vi hade Markus inne hos oss inatt å den killen kan snarka å ta plats kan jag lova hehehehehe...
Å han tog sovmorgon även idag fick väcka honom 07:30 å christopher sover fortfarande...

Idag är det onsdag å jag har inget inplanerat, lite tråkigt känns de men jag kommer å göra de bästa av dagen å vem vet de kanske dyker upp nå kul...

Igår när jag hämtade markus från dagis så hade han gjort en jätte fin teckning, ska ta kort på den under dagen å lägga upp här så ni åkå får se den :)


Å så hände de nå helt sjukt igår...
Ni vet björnes magasin som gick förut???

Jag har den lilla å den stora björne, å för ett tag sen så vann jag den stora snigeln han hade på tradera.. Å så har jag letat som en tok efter hunden hugo som han åxå hade men den är dessvärre mycket svårare å få tag på men så igår hittade jag den på en annons så jag ringde ju direkt så nu ska både snigeln å hunden vara på väg hem till oss...

Å dom får christopher för sina födelsedags pengar han fick när han fyllde för det är ju han som har björne så nu har han hela samlingen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0