God Moorgon...

God moorgon mina kära läsare...

Idag är det fredag men för oss är det ännu en dag där sjukstugan fortsätter här hemma :(
Nu har jag å Patrik fått sjukt ont i våra halsar :( Christophers ögon rinner å va helt igen geggade i morse så de blir nog å hämta ut antibiotikan ändå, ska höra me putte åxå för nu har vi kört me ljummet vatten å tvättat hans ögon ett antal gånger om dagen men de verkar inte riktigt hjälpa :(

Barnbidraget kommer ju idag å vi skulle behöva fylla upp förråden här hemma till ungarna..
Får se om vi gör det idag eller under helgen beror lite på..
För jag vette tusan om vi vill släpa ut markus å christopher när dom är sjuka så de är om nån kan sitta barnvakt åt dom, vi får kolla upp de där...

Hoppas vi blir friska snart så nästa vecka kan återgå till det normala igen... För De har vart sjukstuga här sen i måndags sen har vi blivit sjuka en efter en den som är piggast av oss allihoppa är nog Markus skulle jag tro, men han har ju sin fruktansvärda hosta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0