Fullt ös medvetslös..

Ja då är vi hemma från dagis..
Har precis gjort mat åt markus och passade även på å göra matlåda till putte då :) (snälla jag) :)
Så markus sitter å äter jusst nu framför pippi...

Ja ni läste rätt han äter framför tv:n..
Många tycker nog det är fel å andra att de är helt okej...
Men helt ärligt så struntar jag helt i vad ni tycker han är svår me maten så vi använder oss av dom metoder som passar bäst tills han kommit in i en bättre mat period som jag verkligen hoppas kommer..
För att han är så svår me maten som han är är verkligen inte kul...

Snart ska jag ta mig an badrummet, byta handdukar, ta undan tvätten, hänga tvätten, starta en maskin, byta badrummsmatta å duschdraperi så de blir lite juligt där inne åxå :)

Min syster lina ringde nyss å fråga om vi ville ha sällskap å de vill vi så klart å speciellt när det är av henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0