Fix å trix...

Markus sa vid 10:30 att han va trött så jag frågade om han ville sova en stund å de ville han..
Å han ligger fortfarande å sover...
Christopher tog en power nap som vanligt hehehehehehe..

Så nu är både tvättmaskin å diskmaskin igång...
Markus hade haft extra kul igår på dagis när dom hade vart ute..
Kläderna hade bytt färg hehehehe dom va gröna när han kom till dagis och bruna när han lämnade dagis..
Härligt att han lever loss å har super kul när han är där..

Tvätta gör jag ju ändå varje dag så mig gör det inget.. hellre att han leker å blir skitig än att han bara sitter å kläderna är rena.. Skitiga barn är lyckliga barn...

Har även skalat potatisen å ställt på spisen så så fort markus har vaknat så ska jag slå på plattan...
De blir potatismos å köttbullar till lunch nu har jag bestämmt mig :)

Nä nu ska jag byta blöja på christopher misstänker att han har bajsat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0