.....

Snart är de dags för oss här hemma å göra oss klara för att bege oss ut i detta tråkiga väder, vi måste ju hämta hem prinsen från dagis.. nackdelen me hund i detta väder är att dom blir så förbannat skitiga..
Men men inte mycket å göra får göra som alltid annars försöka torka bort så mycket skit som möjligt me en handduk innan han får gå in i lägenheten..

Jag spolade av badrummet när jag duschade å slängde in handdukarna i tvättmaskin så blir å göra de lite juligt där inne åxå i dag.. När vi kommer hem från dagis så är de dags för barnen å få lite mat i magarna å efter de får markus välja om han vill leka me lillebror i sitt rum eller om han vill sitta å titta på pippi långstrump.. jag har en liten aning om vad han kommer å välja :) men vi får se...

Snart måste jag göra nåt som jag verkligen inte gillar å göra, väcka christopher...
Han sover sååå sött i sin säng men som sagt vi måste ju snart göra oss klara för å hämta hem markus...
Va tvungen å väcka honom igår me när vi skulle hämta hem markus å han va så arg å grinig i vagnen de va allt annat än kul så vi får hoppas han är på bättre humör idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0