Dagen...

Dagen har vart bra me full fart till och från...

Emma följde med å hämtade Markus på dagis idag, mycket trevligt me sällskap så tack gumman...
Markus ville gå själv, å köra lillebror i vagnen så de gick inte så där jätte fort hem hahahaha sen fick han för sig att jag skulle bära honom å de gick en kort bit sen va jag helt slut han väger ju en del å då kom lite av hans humör fram.. Han vart butter å ville inte alls...
Men de släppte efter en stund vi kom hem till slut :)

Vi gick in på ica när vi va hemma å köpte mjölk å ostsås till maten...
Sen upp me barn, vagn å grejerna... Pulsen slog på när vi va uppe kan jag lova hahahaha
Av me kläderna på barnen ge dom torra blöjor å så satt jag på en film åt dom så va de bara för mig å börja me maten... Ostkorv, kokt potatis, kokta morötter å ostsås vart de... Gott gott..
Markus åt lite av sin portion medans christopher åt hela sin vilket jag redan visste för han är en riktig heffaklump :)

Startade en maskin tvätt å när den va klar å jag skulle hänga den så insåg jag att christophers stickade tröja hade gått sönder å jag började leta efter kvittot här hemma men de va som bortblåst så då tänkte jag att jag testar å ringa dom å förklara läget å dom va så trevliga å goa så de va inga problem trots att jag inte hade nå kvitto.. men de tråkiga va att dom inte hade nån ny åt christopher så vi fick pengarna i stället... Å nu sitter vi här hela familjen å tittar på ice age :) Mys...


Dagens goda mat






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0