Blodpudding...

Markus är ju väldigt svår me maten ni som följer min blogg vet ju de..
Men nåt han gillar är blodpudding enligt dagiset..
Själv gör jag ju aldrig blodpudding för jag hatar de tycker de e skit äckligt, men idag gjorde jag ett undantag för min prins...
Å mycke riktigt han äter å han säger till å med själv nam nam när han äter så de blir å köpa hem blodpudding :)
Å jag kanske måste lära mig å äta de jag med...

Så Markus gillar Blodpudding känns skönt å ha en grej till man vet att han tycker om maten till honom kan lätt kännas tråkig jusst eftersom han är så pass kräsen så nu finns de en grej till han gillar jiipppiiii..





Kommentarer
Postat av: Heidi

Vad skönt, men våfflor och pannkakor måste han väl gilla? Framgår ju inte vad den andra favoriten är :P

2011-11-10 @ 19:39:22
URL: http://heidigrundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0