Är detta sant????

Nu är de full rulle här hemma trots att klockan är 00:39

Först spydde christopher ner sig själv och hela sin säng så medans putte tvättade av honom så fixade jag sängen.. en kort stund efter börjar Markus gråta nå hysteriskt å skriker "blött blött" då fattade jag att han åxå hade spytt å mycket riktigt de hade han...

Så jag fixa iordning i hans säng medans putte badar honom..

Insåg att putte måste iväg å handla madrass skydd till ungarnas sängar vi behöver ju fan ha 4 stycken samanlagt minst :) För dom behöver ju minst ha 1 byte var till sina sängar för nu står vi här å har inga mer madrass skydd.. ILLA ILLA..

Å vi vågar nog inte lägga dom i våran säng heller eftersom Markus spydde ner hela våran säng i tisdags så bäddmadrassen hänger ju fortfarande på tork om den nu går å rädda de återstår att se...

Så här hemma kommer de bli maximalt lite sömn inatt.. Betydligt mindre än vanligt...
Antar att putte stannar hemma imorrn med, eftersom detta hände nu mitt i natten...

Ja så ser våran natt ut, hur ser din ut????
Antar att du ligger skönt i din säng å sover sött nu..
Är jag avis???? Svar: Ja en aning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0