5 timmar...

Min kropp är inte riktigt gjord för enbart 5 timmars sömn..
Så jag är rätt trött idag kan jag lova, men det är bara å göra det bästa av det..

Markus ska till dagis idag efter att ha vart hemma sjuk hela förra veckan.. Han kommer bli sååååå glad när han inser vart han ska..
Det är hans farfar som ska lämna honom där...
Jag är såååååå tacksam för all hjälp jag får när det gäller å lämna på dagis..
För som idag tex ligger christopher fortfarande å sover,

Jag ska försöka pynta klart medans markus är på dagis tänkte jag så jag å putte kan bära ut alla kartonger sen när han kommer hem... Anledningen till att jag måste vänta hem putte är för att dom ska upp högt upp på hyllan i förrådet å jag klätrar gärna inte på en stege me kartonger i händerna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0