<3

Att de händer mycket kul för oss nu känns helt underbart...
Jag tänker inte gå in på allt som händer här på bloggen men kan ju bara säga att det känns toppen och jag är sååå glad, Och att allt kom på en gång är ju liksom bara så jäkla kul massa glädje :)

Våra grabbar börjar bli stora nu dröjer de inte länge så går båda på dagis, de ska bli skoj..
Å vi har ju världens bästa dagis så allt känns så bra redan och de verkar som christopher kommer hamna på samma avdelning som markus vilket känns helt underbart för den personalen har man ju lärt känna så de känns skönt...

Så vi ska njuta lite extra i jul nu för Markus har en liten semester från dagis å så har putte tagit 1 vecka ledigt i jul såå jäkla underbart då ska vi verkligen ta vara på tiden..

Jag längtar efter min nya telefon som vi beställde igår :) Jag kommer säkert inte fatta ett skit av telefonen hahahaha men de kanske man lär sig me tiden :)

Verkar som jag ska stå på loppis igen den 10:e december datumet är inte helt spikat än..
Å min söta lillasyster Malin erbjöd sig direkt å hjälpa mig då om jag ville ha hjälp å de tackade jag ju självklart ja till ;)
Så de blir å ta sig upp på vinden snart å rensa fram lite mer skit som går å sälja...
Å packa iordning allt så de inte är ett enda kaos när man står där å ska packa upp grejerna..
Lite ordning vill man ha i påsarna å lådorna...

Och den 5:e feberuari är det ljusparty hemma hos mig..
Träffa massa underbara människor å shoppa lite härligt underbara ljus längtar...

Väntar även på ljusen från emmas ljusparty å på den helt underbara lilla tavelan jag beställde för ett tag sen...
Detta är bara en bråkdel av allt de underbara som jag har att vänta men som sagt tänker inte berätta allt här inte på en gång i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan lära dig Therese;)

2011-11-30 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0