Vill ha vill ha vill ha

Jag har hittat en grej jag verkligen vill ha till christopher..
Den skulle passa honom såååå himla perfekt..
Jag ringde putte nyss å kolla om han hade lust å köra till arboga där denna ljuvliga sak finns... Å han visste inte riktigt så vi får se vad han säger när han kommer hem...

Hoppas kanske att nån vill ge den till christopher i dop pressent hoppas kan man ju alltid hehehehehe.
Prutade ner den så fick ett ganska bra pris på den... 650 kr kom vi fram till jag och säljaren... Har kikat lite på nätet under morgonen dom kostar runt 2000 kr nya å denna är sååååå fin :)
Jag älskar den och jag vet att Christopher skulle älska den ännu mera :)

Den ger i från sig ljud har jag för mig när han hoppar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0