Utomlands???

Jusst nu håller jag på å tvättar lite, tvättkorgen va full vilket jag hatar....
Jag sitter å funderar lite på våra sommarplaner...
Å jag är väldigt sugen på å dra utomlands i sommar me min lilla underbara familj men frågan är ju om man hinner spara till de... ska prata lite me putte åxå ifall man ska fixa pass till barnen så kan man ju kanske dra iväg på en sista minuten eller nåt..
Måste kolla när mitt pass går ut åxå för jag kanske åxå måste fixa ett nytt å så tror jag putte måste fixa ett för jag tror inte han har något...

Det skulle vara helt underbart å åka iväg hela familjen 1 vecka eller 2, å bara sola å bada å göra en massa skoj me barnen.. Nu är man bra sugen på att bara dra...
Hoppas vi hinner spara ihop pengar.. men risken e ju att de kan bli tajt eftersom vi har en ny dator å kamera som måste betalas åxå...

Annars får vi se till att de blir nästa sommar... För då skulle man ju kunna börja spara redan nu så man har de klart :)
Men som sagt vi får se vad som händer och fötter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0