Shopping..

Ja igår va jag å heidi på stan å jag hade me mig christopher men han sov ju typ hela tiden i vagnen så de tackar vi för :)
Å helt sjukt så vart de bara grejer till mig känns lite fel men men andra säger ju att jag måste unna mig själv saker så de kan man ju säga att jag gjorde igår :)
Men nu är mina kläder till christophers dop klart så jävla skönt :)

De vart 2 klänningar, 1 par leggings, 2 korta shorts, en tub bh, 1 par skor.






Putte tyckte den blommiga klänningen va skit kul han sa att de ser ut som en tant klänning så då vart jag osäker på den :(
Så jag måste pröva den igen å känna efter hehehehehe

det är den vita klänningen och dom vata skorna jag tänkte ha på dopet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0