Motgångar...

Ja de har vart lite motgångar när de gäller att hitta gudmor åt våran lilla guldklimp..
Först va de Erika som avstod för att hon skulle flytta till gbg å kände att hon inte skulle kunna finnas där för honom så mycket som hon skulle vilja...

Så då frågade vi hennes syster Marie som vart jätte glad och tackade ja.. Men så fick jag ett mess av henne 2 veckor innan dopet att hon åxå va tvingen att tacka nej för de kändes inte rätt...
Å då kände jag bara mig så ledsen... Va va oddsen på de lixsom...

Å så frågade jag min syster heidi men de kändes inte rätt för henne eller me tanke på bråket hon å jag hade som varade i 3 månader för vi hade ju ingen kontakt överhuvudtaget å då missade vi ju 3 månader ur barnens liv och det är nåt hon ångrar nå fruktansvärt så hennes skuldkänslor tog över där så de kändes inte rätt för henne att gå in i den rollen me de skuldkänslor hon känner...  helt förstårligt..

Så tänkte jag om de finns nån mer jag kan tänka mig för jag tänker lixom inte ta nån från gatan bara hej vill du bli gudmor..

Så kom jag på Zandra å tänkta att jag inte tänkt på henne tidigare...
Så jag drog iväg ett mess till henne men har inte fått nå svar än :(
Så jag har lite halv ont i magen me tanke på hur struligt de har vart hittils me å hitta en passande gudmor åt honom...
Å jag ska träffa prästen imorrn å då måste ju allt sånt här vara klart ..

Jag vågar inte ens hoppas på ett bra svar de har vart för många motgångar...
så de återstår att se om han får nån gudmor eller ej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0