Morgonen

Klockan ringde 07 imorse å jag vart skapligt chokad kan jag lova för barnen brukar alltid vakna innan..
Så jag tittade på klockan en extra gång å tänkte om jag hade ställt den fel men icke..
Jag smyger in i barnens rum å hör att markus ligger å snarkar, å jag ser att christopher rör lite på sig å så ser jag hans små ögon öppnas så får jag ett sånt leende så jag tar upp honom ger honom ren blöja å frukost å klockan är nästan 08:30 å markus sover fortfarande så jag måste gå in å väcka honom om vi ska hinna göra honom klar till dagis å han va inte alls nöjd över att bli väckt min lilla kille..

Men efter ren blöja lite frukost i magen å en liten stunds tittande på nalle puh så hade han vaknat till liv..
Så jag tog fram hans kläder smörjde in honom me solkrämen å gjorde honom klar...

Å jag va duktig å fick i mig frukost även denna morgon :) Har även ätit några torkade bananskivor me yoghurt på eller naturgodis som det åxå heter :) Jag är väldigt sugen på ett glas cola zero men ska försöka stå emot så länge som möjligt suget kanske försvinner eller så ska jag choka mig själv å gå å hämta ett glas vatten..
Ja ni som känner mig får gätna häpna å säga ska hon hämta vatten i ställe för cola :)


Här är min underbara frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0