Morgonen...

Ja denna morgon vaknade vi 06:30 å då ville Markus kolla på barnprogram å dricka lelle som är välling så de fick han självklart, sen hör jag hur lilla christopher ligger i sin säng å pratar så jag går in till honom å möts av världens gladaste kille.. Tar upp honom å gör honom klar å så får han hoppa lite i sin hoppgunga som han älskar..
Och klockan tickar iväg å de är dags att göra markus klar för dagis så in i badrummet å byta blöja å ta sig ur sin pyjamas å självklart borsta tänderna.. Sen är de dags att klä på sig kläderna å vips så knackar farfar på dörren å de e dags för dagis så nu sitter jag här å avnjuter min smoothie å christopher ligger i sängen å ska sova lite innan de blir en tripp ner till stan :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0