Mitt nya liv...

Ja igår började mitt nya liv och det känns helt underbart så här långt är peppad till 1000..
Igår vart de en power walk me heidi på ca 50 min innan vi gick hit där killarna väntade å då vart de grillat..
Jag åt 1,5 kotlett å lite ungsrostade morötter å så lite keso till de...
Å så vart de film för mig å putte på kvällen å då vart de ett glas cola zero å lite light popcorn :)

Å imorse vart de en hemma gjord smoothie till frukost gud så god den va å sen efter ett tag vart de en promenad för mig å heidi igen å idag fick även jason följa me å för oss vart de på 1,5 timma så nu är jason slut kan jag lova :)
Och under promenaden så vart de en banan å en smoothie för mig å nu är de snart dags för lunch å då blir de lax, kokta ärtor å lite keso :)

Det finns cola zero i kylen å jag har inte tagit en droppe av den än å hallå de e mig vi pratar om värsta cola nörden ever hahahaha får se hur länge jag kan hålla mig innan de blir ett glas jag ska göra mitt bästa ska dricka massa vatten till lunchen så då kanske jag inte behöver nån cola...

Jag känner mig jätte peppad till de här å de känns verkligen kanon men frågan är hur länge...
för ni som känner mig vet att jag är en riktig gotte gris som älskar allt som är sött hehehehe.
Men jag ska verkligen försöka avstå sånt för jag vill ha tillbax kroppen jag hade innan jag vart gravid å när de e uppnått så får man sätta nya mål så som 5 kg å sen lite till osv :)


Här är min underbara smoothie



Vill tacka min syster Heidi som stöttar mig å hjälper mig på rätt sätt å får min motivation å sitta i..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0