Lite förvånad själv...

Att jag är lite förvånad över mig själv är inte så konstigt me tanke på hur jag va förut hehehehe.
Då va de typ godis å cola dagligen å då ljuger jag inte..
Men jag har inte ätit en enda godis bit eller druckit riktig coca cola sen i lördags..
Hör å häpna hehehehehe..

Jag har skötit kosten å vart ute på minst en promenad om dagen åxå inte illa :)
Jag hoppas bara att jag kommer se resultat av det längre fram åxå..

Å jag känner mig fortfarande motiverad kanske inte helt till promenaderna kanske men de kan ju bero på att jag får jävligt ont i min högra knäskål när jag går längre sträckor det som klickar i den å gör jävligt ont :(
Men jag kämpar på så de blir en vända me jason ikväll me så får vi se hur de känns :)

Men me kosten är jag motiverad till 1000 inge godis eller skit för mig inte nej tack
Å jag känner mig sååå sjukt stolt att jag har klarat dessa dagar för jag trodde jag skulle falla dit på en gång så jag tar en dag i taget å berömmer mig själv varje kväll när jag klarat ännu en dag utan att falla för frestelsern å tro mig de funkar.. Låter kanske skit löjligt men men de funkar för mig så jag tänker fortsätta me de..

Igår kväll när vi kollade film så vart de 2 nävar light popcorn för mig å iskallt vatten jag ville inte ha mer..


Min goda lunch från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0