Lagom trött...

Ja jag känner mig lite så där "lagom trött"
Känns inte som man har sovit en hel natt på hur länge som helst å de har jag ju inte gjort sen jag va gravid me markus så de e ju ett bra tag..
Har inte Markus vaknat nån gång varje natt så har christopher gjort de eller båda två...

Så en natts sömn är såååå efterlängtad..
Men man får några super krafter som mamma för hade jag sovit så här som jag gör nu innan jag fick mina barn då hade jag vart halft döende..
Då sov man ju fan bort typ halva förmiddagen å va ändå trött..
Nu får man vara glad om man får sova till kl 07..

Jag Älskar mina barn över allt annat å varje ögonblick me dom är helt underbara...
Ni är mitt liv mitt allt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0