Grinig...

Christopher har inte vart sig själv idag..
Han är extremt gnällig å vill inte alls vara själv så undra om det är fler tänder på G.
Han är väldigt rosslig å så rinner näsan på honom stackarn..

Så jag har inte alls fått så mycket gjort som jag hoppats på men lite har jag fått gjort i alla fall å de får jag vara glad för.. Å jag har fått hålla på när han har sovit för idag funkar de inte när han är vaken...
Men jag klargar inte för de är mysigt å mysa å göra lite tillsammans :)
Vi har legat på golvet å inspekterat lite leksaker :)

Å nu myser vi i soffan framför nalle puh å lilla Ruu..

Jag hann i alla fall få i mig min lunch när han sov skönt de för annars hade jag nog vart väldigt hungrig å trött nu..


Min underbara lunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0