Erika...

Ja idag kommer Erika hem till Eskilstuna...
Ska bli sååå kul å träffa henne hon är framme redan vid lunch så jag ska ha lunchen klar när hon ringer på dörren för självklart vill jag bjuda min bästa vän på en god lunch..

Vi har sååå mycket att prata om å bara njuta av varanns sällskap för det är verkligen såååå underbart att umgås me henne... Vi förstår varann till 100% å kan lita på varann till 100% Så skönt me såna vänner..
Jag har saknat erika nå otroligt så de ska bli sååå skönt att hon kommer idag så hon ska allt få hålla mig sällskap för jag måste nästan baka en sats bullar idag till Markus kalas...


Nä nu ska jag göra markus klar för dagis men bloggar snart igen å då blir de lite bilder på Markus från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0