Dopet...

Ja nu är alla förberedelser för dopet i full gång...
Va på stan me Zandra igår christophers gudmor, å shoppade lite smått å gott till dopet.
Så nu är ballonger, servetter osv klart så jag började skriva å fixa lite me servetterna igår men hann bara me 3 stycken för jag började me dom efter vi nattade barnen så de vart rätt sent så jag har en hel´del kvar å göra..
Vi åkte även iväg å köpte alla papptallrikar å plast muggar å bestik igår så det är åxå klart..

Å nu har vi bestämmt vad vi ska bjuda på så de blir å åka å handla allt de på fredag å fixa me så de lär bli å åka runt å fixa allt då å de lär ta ett tag kan jag lova för det är en del...

Å sen på lördag ska allt förberedas å fixas så det är klart på söndag.. Å jag hoppas vi får nycklarna till lokalen på lördag så man kan åka dit å ställa iordning allt å blåsa upp alla ballonger å fixa me borden å så...
På söndag kl 10 ska tårtorna hämtas...
NU ÄR DET NÄRA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0