Dagen...

Ja denna dag började me att mina barn vaknade kl 06 vilket va mindre kul för jag va dö trött då är fortfarande väldigt trött men förhoppningsvis går de över snart..
Har fått i mig lite frukost i alla fall, de vart lite yoghurt me lite solrosfrön i..

Markus har åkt till min farmor för en dag me massa bus och skoj och då ska jag passa på å tvätta, ta disken å röja undan lite här hemma om lilla christopher tillåter vill säga :)

Jag längtar tills de e dags å äta lunch för min farmor va över me sin underbara fläskfilee igår så de blir de å en massa kokta grönsaker å litte lätt keso för mig till lunch :) gott ska de bli..

Dags å beställa doptårtan/tårtorna snart åxå jag å putte får gå igenom alla bilder idag å se vilka vi vill ha :)

Igår träffade jag å Zandra prästen så det närmar sig dopet me stormsteg så det är dags å ta tag i allt runt omkring åxå å fixa med... Ballonger, dricka, kaffe, tårtorna, nå mer å bjuda på, serpentiner, osv osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0