Eftervärkar..

Ja vi va uppe på bb idag me Christopher å allt såg jätte fint å bra ut :)

Han hade knappt gått ner nåt i vikt vilket va bra för de betyder att han äter bra å får i sig bra me bröstmjölk :)

Vi pratade även om knölarna jag redan börjat få i brösten som gör sååå ont å smärtan jag känner i magen..

Smärtan i magen va eftervärkar så de va bara å stå ut kunde ta alvedon om jag ville..

Å knölarna i brösten va bara å låta christopher amma bort å jag vet ju hur jäkla ont de gör..

Så vi gick till apoteket å köpte bröstkräm för han suger så himla hårt så jag får så ont när han ammat så de kunde underlätta så de ska prövas å så köpte vi inlägg som jag måste ha på natten för fy tusan vad jag läckte mjölk inatt hela sängen va dyblöt blä å blä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0