Vill..

Ja de finns sååå mycket jag vill göra..
Men varken orken eller pengarna finns till de :(

Jag vill göra om här hemma köpa lite nytt, å så vill jag handla en massa till Markus å lillen i magen..
Självklart ska lillen i magen få lite nytt..
Men jag har inte riktigt hittat nåt jag har fastnat för förutom en filt och en nalle som är som en speldosa..
Sen blir de å köpa nappar å nappflaskor till den..
Lite nya kläder..

Ska rensa bland lillemans babysaker å se vad av de man vill använda till de nya livet å vad man vill ha nytt :)
Måste i alla fall köpa en madrass till spjälsängen för de hade vi bara en å den har ju lilleman :)
å sen behöver lilleman en ny kudde å även lillen behöver en å så måste vi köpa ett täcke till..

Så man får köpa lite i taget för allt ska ju kosta en himla massa..
Hade jag haft obegränsat me pengar då skulle jag handla till lilleman å lillen hela dagarna dom skulle få precis allt men nu är de ju inte så, så då får man göra det bästa av situationen..
Skulle behöva köpa klossar till lilleman åxå..
Man kommer ju på mer å mer saker hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0