Underbara Natt

I morse vaknade jag upp helt utvilad å de va LÄNGESEN vill jag lova...

Markus har sovit hela natten vakna först 06:30 å ville ha lite välling å de fick han självklart å så somnade både han å jag om å båda vaknade vid 09:30 så underbart å jag har sovit super bra å skönt i natt..

Såna här nätter behöver man nångång ibland så Markus fick en JÄTTE puss när jag tog upp honom som tack för att mamma fick sova :)

Han fatta inte så mycket för han såg mest fundersam ut hehehehehehe..

 

Idag ska jag å lillprinsen på stan me camilla ska bli kul å träffa henne va ett tag sen nu...

Å vi har alltid så mycket att prata om, de e så de ska vara :)

Jag måste komma ihåg å ta med neros pressent han fyllde ju i Torsdags men jag å camilla bestämmde att han kunde få den idag eftersom jag å camilla hade bestämmt oss för å träffas idag..

Han fyllde 6 år lilla nerpan tiden går fort..

Jason fyller ju 5 år snart den 2:a juli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0