TUNG...

Jag känner mig så tung i huvudet..

Har precis fått i mig ett glas proviva å en macka..

Jag försöker dricka ett glas proviva morgon å kväll..

Markus sov hyffsat bra inatt jag va uppe en gång strax efter 03 å gav honom en flaska välling sen va de tyst där inne fram till 08:30..

Men de känns som jag hade behövt lite mer sömn ändå :(

Ska snart ner till ica å hyra film som jag å putte ska se sen..

Idag ska vi göra köttfärslimpa till middag me potatis å gräddsås det är verkligen sååå gott å nu va de verkligen längesen vi åt de... Ska säga åt putte å köpa vitkål så gör jag nog en liten egen me vitkål i mumms mumms säger jag bara :)

 

Verkar bli fint väder idag åxå vilket är riktigt härligt blir nog å ta en liten runda me lilleman å hans cykel efter lunch.. han älskar ju att vara ute å de gör även jag åxå..

Jag har lite ont i magen känner jag.. Hoppas de går över snart..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0