Trött..

ja man är lite trött å seg efter en hel dag ute me massa sol å bus me lilleman..

Kl 12 träffade vi Erika vi gick till spicy å köpte mat till mig sen tillbaks till parken där vi satt oss å jag åt sen vart de full fart på lilleman han har krypit å sprungit runt som en tok..

Vart en ute dag på 7 timmar hehehehe inte illa å vid 13:30 gick jag å hämta jason så han har vart ute i över 5 timmar så även han är trött men han har vart super duktig inte skällt alls typ när andra hundar har gått förbi duktig kille...

Markus sover som en stock i sin säng vilket jag tror han kommer göra hela natten efter allt bus han har haft för sig idag.. Han tok älskar att vara ute :)

Erika har bränt sönder sig stackarn hon lär få de jobbigt inatt när hon ska sova...

Jag är lite röd på axlarna å de svider lite grann :(

 

Imorrn är de full rulle hela dagen då ska allt fixas inför lillemans födelsedag :)

Den STORA dagen... Min kille blir stor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0